Donnerstag, Februar 16, 2006

دارالترجمه زبان "رسانه ای" یاجوج و ماجوج / تمرین شماره 188

وب لاگ نويساني با بيست تا سي بازديد کننده در روز، به بهاي بي اعتباري حکومت در نهادهاي حقوق بشري، محاکمه و زنداني مي شوند. به عنوان مثال از آرش سيگارچي…

حاج آ قا بهنو د سر-.. - دبیر دیگر ا.ن لاین خودش
پنجشنبه ٢۷ بهمن ١٣٨۴ – ١۶ فوريه ٢٠٠۶
http://r0ozonline.com/panjereh/014053.shtml

بعضی‌ها تعجب کرده‌اند که من چرا گفته‌ام روزی بیست‌هزار خواننده دارم. واقعیت این است که من حدود ده هزار خواننده روی خود وبلاگ دارم که همه می‌دانید. ولی بیش از یازده هزار مشترک ایمیلی هم دارم که هر روز مطالبم را با ایمیل می‌گیرند. این دو روی هم بیش‌تر از بیست هزارتا می‌شود.

حسین درخش ا.ن
١٠ بهمن ١٣٨۴ – ٣٠ ژانويه ٢٠٠۶
http://i.hoder.com/archives/2006/01/060130_014952.shtmlhtml

درخشان به نظرم بسیار کار خوبی کرد که به تهران رفت موقع انتخابات و از فرصتی بهره برد تا اطلاعات خود را نو کند. کاش بقیه ای که درباره مملکتشان قلم می فرسایند این قدر به نو کردن اطلاعات خود اهمیت می دادند

حاج آ قا بهنو د سر-.. - دبیر دیگر ا.ن لاین خودش