Dienstag, Januar 06, 2009

برای ترور حسنی مبارک رئیس جمهور مصر یک میلیون دلار جایزه تعیین کردند و "رهبری" هم ازشون تشکر کرد

سوالات نامدار

صف دستشویی!

گفتگو به شیوه « گفت و شنود (!) کیهان »

گفت : بسیجیان متحصن در فرودگاه با لبیک به اعلام جهاد رهبری، برای ترور حسنی مبارک رئیس جمهور مصر یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده اند و رهبری هم امروز صبح از ایشان تشکر کرده است.

گفتم : اسرائیل به غزه حمله کرده، حسنی مبارک را برای چی ترور کنند؟

گفت : به خاطر اینکه در دفاع از غزه به اسرائیل حمله نمی کند

گفتم : اسرائیل کلی همسایه دوست ایران دارد، چرا برای ترور بشار اسد و حسن نصرالله جایزه تعیین نمی کنند؟

گفت : با بچه طرفی؟ این دو نفر را تا بحال 500 میلیارد دلار خرجشان کرده ایم، حالا یک میلیون اضافی خرح کنیم تا ترورشان کنیم؟

گفتم: حالا بشار اسد به کنار، چرا خود آقای خامنه ای به اسرائیل حمله نمی کند؟

گفت : چطور حمله کنیم به اسرائیل؟

گفتم : اینهمه داد و فریاد کردند که حتی اروپا در برد موشک شهاب سه است، چرا استفاده نمی کنند؟

گفت : آخه اسرائیل به ما حمله نکرده، موشک های ما بازدارنده است.

گفتم : ایشان که خودش تخم شلیک موشک ندارد، چرا می خواهد پول بدهد حسنی مبارک را ترور کنند؟

گفت : به خاطر اینکه اسرائیل برادر مسلمانان حماس را به قتل رسانده.

گفتم : پس چرا علیه “عبدالمالک ریگی” که سربازان نگونبخت نیروی انتظامی را سر بریده فتوا صادر نکرده؟

گفت : چه می دانم؟

گفتم : من می دانم، وقتی خدا شعور قسمت می کرد، بعضی ها در صف دستشویی بوده اند احتمالا!