Dienstag, Januar 20, 2009

چرا کاری میکنی که همین اول کاری دلمان بخواهد به خودمان بگوئیم خاک بر سر آقای پرزیدنت

علیرضا رضائی
تـو در بـنـگـاه مـردم مـیـفـریـبـی
مـنـم بـالای مـنـبـر ایـن بـه اون در!


یک دهم ما تاریخ ندارند
ده برابر ما بهش می بالند
ای خاک بر سرت جمهوری اسلامی
!


تحلیف اوباما را یک دنیا نشستند تماشا کردند که برای عزت کشورش قسم خورد . نه دست کسی را بوسید نه با مقام عظمای کسی بیعت کرد نه لنگ و پاچه آقا و خانم را کشید وسط و نه هیچ ریای دیگر . بخدا هنوز نه سوسک شده نه چسبیده به طاق جهنم نه اینکه مرده . به گذشته شان که به زور به چهارصد سال میرسد چنان بالید که شک کردم چهار هزار سال بیشتر از ما تاریخ داشته باشند . و اینطرف رئیس جمهور ما هنگام تحلیف نه انگار به تاریخی و آنهمه شکوه و افتخار و انگار که لای بته و توی زنبیل پیدایش کرده باشند و هم انگار که با تمام وجودش برای ریدن به طول و عرض تاریخ ایران قسم میخورد ! اینطرف رئیس جمهور ما هنوز دعای خیر ننه اش را باعث موفقیتش میداند . اینطرف رئیس جمهور ما با تمام وجود سعی میکند گذشته اش را پنهان بکند . اینطرف وقتی یک رئیس جمهور قلابی قسم میخورد تازه آقا باید تنفیذ هم بکند تا ملائکه در کبریا برایش درخت بکارند . اینطرف ما در کنار اینگونه مراسم تحلیفهای جهانی همچنان لای مراسم عمامه گذاری گیریم . آنطرف یارو از میان اینهمه نکبت رئیس جمهور میشود اینطرف ما از میان آنهمه شوکت الآن به بستن اس.ام.اس برنامه نود مشغولیم . بدم می آید از خودم وقتی اینهمه به بازی گرفته میشوم با آنهمه ادعای تیز بازی که دارم !

تازه ملت بهش گیر داده بودند که در مراسم ادای سوگند "چون در قانون اساسی امریکا الزام نیست" نگو "با عنایت خداوند" . ای کافر حربی ! ای جاسوس موصاد ! ای محارب ! ای معاند ! و مجموعاً ای ضد انقلاب ! اگر اینجا بودی همان یکذره موئی هم که داری را میتراشیدند با وانت میچرخاندنت ما اینجا طنز می نوشتیم کیف میکردیم کجای کاری ! اگر اینجا بودی و در اولین سخنرانی ات حرف از بحران کشورت میزدی همین امشب از لای جهاز عمه ات یک پرونده برایت کشف میشد از عرق خوری و خانوم بازی و کمک مالی پدرت به شاه و جاسوسی پدر بزرگت برای مظفرالدین شاه و نقش خاله ات در قرارداد ننگین دارسی تازه روزنامه ات را هم میبستند سه هفته بعد میگفتند ماتیک زدی در رفتی اگر در نری هم پس فردا باید با واجبی خودکشی کنی بدبخت ! مزه زهرمار میدهد این واجبی پرسیده ایم ما دم آخر از شهید امامی ! اگر اینجا بودی الآن یک لشکر گمنام امام زمان پرچمت را کشیده بود پائین رفته بود فرودگاه بست نشسته بود که بما هواپیما بدهید برویم بزنیم به دک و دنده اش تازه رهبر مسلمانان جهان هم ازشان تشکر کرده بود که اصلاً از تروریسم خوشش نمی آید طفل معصوم !

تو زور که بزنی کل تاریخ کشورت که تازه نصف تو هم مال آنجا نیست جمعاً به اندازه یک دفتر مشق چهل برگ نمیشود ما بنای چهار هزار سال تاریخ همچنان حی و حاضر جلوی چشممان است نپرس چرا الآن داریم روی دوچرخه اس.ام.اس برنامه نود رکاب میزنیم همش تقصیر جد و آباد امپریالیست خود نامردت است نخوانده ای مگر تاریخ این خسرو معتضد ما را ؟! چرا کاری میکنی که همین اول کاری دلمان بخواهد به خودمان بگوئیم خاک بر سر آقای پرزیدنت ؟! بله ، تو میتوانی ، ما نمیخواهیم که بتوانیم فرق اینجاست .

آقای جمهوری اسلامی ! بخدا که در کل کهکشان راه شیری خاک برای سر کردنت کم می آید از اینهمه خاکی که سر ما کردی همین !

..................

Comments

"آقای جمهوری اسلامی ! بخدا که در کل کهکشان راه شیری خاک برای سر کردنت کم می آید از اینهمه خاکی که سر ما کردی همین !" فوق العاده و فوق العاده و اندوهبار....


Gravatar تاوقتی دست ازاسلام نکشیم بدترازاین هم بسرمون میاد.مثل یونان،که اولین قدم رو درپذیرفتن مسیحیت برداشت، وتاریخ 4000 ساله اش بربادرفت. درحال حاضرتمام علم اروپا حتی نصف بیشتر زبانشان ازکلمات یونانی است. ولی ازیونان بجز یک خرابه توریستی چیزی باقی نمانده.مادراول این راهیم....


Gravatar lezzat bordam az neveshtat ama dardam omad


Gravatar همه حرفهایی که زدی درست. راه حل چیه؟


Gravatar غیر از چیزایی که راجع به تاریخ ایران نوشتی، باقی مطالب حرف نداشت. میدونی بالیدن به تاریخمون یعنی یه جور حس ناسیونالیستی.
اینطور بگم، بدون این تاریخ چی هستیم؟ چی میتونیم باشیم؟ ای ایرانیها دست از تاریخ بردارین. دنیا رو به جلو میره!
آمریکا رو ببینین. مگه با پز دادن به تاریخش به اینجا رسید؟ اصلا به من بگین آمریکا بدون چند هزار سال تاریخ چطور اینقدر پیشرفت کرد؟


Gravatar اون تاريخ خسرو معتضد رو خيلي خوب گفتي... كل تاريخ رو براي خودش بازنويسي كرده اين آقا.


Gravatar سلام و دیگر هیچ!

فریاد بزن خسته شدیم از چهره پلید تو
بهشت موعود نمیخوایم پس بگیر این کلیدتو


Gravatar ببينيد که ما چغدر بدبختم که براي آزادي مجبوريم از يک بچه (.....) فردسي مور همايت بکنيم. خاک بر سر ما ايرانيها !!!

Edited By Siteowner


Gravatar .....
این میگه ارزش اول ما آزادیست! ما چی میگیم! اصلاً ارزش را با چه "ش" مینویسند!


Gravatar چه نیکو گفته ای علیرضاجان


Gravatar راستی میدانید که حسین اوباما احتمالا تنها رئیس جمهور ختنه آمریکا است


Gravatar بی نظیر بود پسر


Gravatar هنگام انتخابات و در کش و قوس رای گیری ریاست جمهوری امریکا همین آقای احمدی نژاد گفت اینا نه اجازه میدن اوباما رییس جمهور بشه چون سیاه پوست است نه هیلاری کلینتون چون زنه!
یکی نیست بگه آقا خجالت بکش دیدی شد.
اینهایی که گوشت و پوستشان خمس و زکات و صدقه است که از رو نمیرن ولی کاش این آقا یک کم شرم می کرد


Gravatar اگر 2500 سال پیش ما کشورهای دیگر را اشغال کرده و باج میگرفتیم، رسم روزگار این بود و همه امپراطوریست بودند و این کوروش بود که که نشان داد ما ایرانیان سرور دیگرانیم و همه باید تحت سلطه ی ما باشند و ما به شکوه و جبروت خود افتخار میکنیم، اما تو ای باراک اوبامای به قول علیرضا نامرد که بهتره بی شرف هم بهت گفت بدان اگه الآن داریم روی دوچرخه اس.ام.اس برنامه نود رکاب میزنیم همش تقصیر جد و آباد امپریالیست خود نامردت است که به خاطر سلطه ی جهانی ما را گول زده و مجبور به خریدن مبایل نموده ای و وابسته به اس.ام.اس.


Gravatar "یک دهم ما تاریخ ندارند ده برابر ما بهش می بالند ای خاک بر سرت جمهوری اسلامی ..."


Gravatar هميشه ميومدم وبلاگت مي خنديدم...ولي ايندفعه عين خودت مات و مبهوت موندم...چي به سرمون اومد عليرضا؟ چرا تو دنيا ما اينجوري شديم...ديشب 20 صفحه از كتاب تولدي ديگر شجاع الدين شفا رو خوندم اشكم درومد...ديشب برا عادلم اشكم درومد...امروزم برا دمكراسي امريكا...


Gravatar سلام.من یک دانشجوهستم که دارم در مالزی تحصیل می کنم.وقتی اینها رو می بینی که بقول خودشان 50 سال است و بقول دیگران 30 سال است که از درخت پایین اومدن ولی تو این 50-30 سال چقدر کار کردن به حال کشور خودمون گریه ات می گیره.ما 20 سالش پشت پرده جنگ 8ساله قایم شدیم حالا هم 12-10 ساله که هسته ای و ...
ای خاک بر سر این مردم و کشور.
وقتی یکی را تو ماه می بینند و هر روز دور یک نفر جمع می شن که داره روضه می خونه .توقع بیشتر نداشته باش


Gravatar سلام عليرضا...من اومدم...


Gravatar "آقای جمهوری اسلامی ! بخدا که در کل کهکشان راه شیری خاک برای سر کردنت کم می آید از اینهمه خاکی که سر ما کردی همین !"


Gravatar سر صبحی گریه امونو در آوردی علیرضا، اصلاح می کنم: سر صبحی یادآوری کردی که فاجعه جمهوری اسلامی چقدر عمیقه!


Gravatar با عر ض شرمندگى پا يد پگم كه خودمان اينها را په قدرت رسانديم پس چرا دلما ن اينقدر په تاريخمان خوشه اگر ما انسانهاي آگاه بوديم اين وضعمان نبود....از ماست كه بر ماست


Gravatar afarin ke gol gofti




Gravatar چی بگم از رنجی که می بریم...


Gravatar kheili dorost o vagheii neveshteh boodi mer3000 !vayyyyyyyyyy bar ma !


Gravatar Ali khoda neveshti, dastet tala va damet garmoo sarat khoosh bad


Gravatar به قول معروف گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل. این بیچاره اصلا پدر هم ندارد، صد رحمت به او تا این با پدرانی که ما داریم، آخه مگه نمی بینی همشون خودشون رو به بیضه های حسن و حسین و محد و علی وصل می‌کنند.


Gravatar ali delam kheili sokht mast bodam askam daromad be hale khodam
barat ie sher miferestam age ghabel didi nemigam azash estefade kon laaghal bedon mam doset darim


Gravatar be khoda halam az khodam be ham mikhore ! be korosh fek mikonam , koroshi ke darim ba dastaye khodemon gharghesh mikonim , tarikhe ma ham dar kenare korosh dare dafn mishe .
Korosh khosh be halet nisti ta in hame nang ro bebini , ey kash man ham morde bodam , khodaya in che balaei bod ke sare keshvare ma avordi !? laghal be doeahaye korosh baraye keshvaresh gosh mikardi !
akhe che shabahai beyne in antari nejad ba koroshe kabir hast ?!?! khodayaaaaaa


Gravatar از ماست که بر ماست عليرضا جون، حالا حالاها بايد بشينيم و حسرت بخوريم، اين تازه اولشه