Sonntag, Januar 25, 2009

من چيزی نيستم جز جستجوی شخص شخیص خودم.... از چی دفاع کنم؟ ... برای کی گريه کنم؟... من مبهوتم. مبهوت. مبهوت .... من عاشق انسانم

دارالترجمه یاجوج و ماجوج


طبق قانون(!) اساسی جمهوری(!) اسلامی
آزادی بیان و نشر یک "حق" است

.........

"من عاشق انسانم...
من چيزی نيستم جز جستجوی خودم...

من حالا د ارم به اين عکس از سران حماس نگاه می‌کنم که پوستر صدام حسين را علم‌کش‌ کرده‌اند و زير آن ايستاده‌اند تا حق شان را از سازمان ملل يا حقوق بشر بستانند.
من از کی با
يد دفاع کنم؟
از عاشقا ن جنگ‌طلب صدام؟
و برای کی گريه کنم؟
برای بچه‌ ه
ايی که به مثابه کيسه شن مورد استفاده‌ی اين جنگ‌طلبان قرار می‌گيرند؟ ا ز زنان ستمديده‌ی غزه که هر دو سوی ماجرا داغدارشان کرده، هم کيسه‌های شن، و هم شليک ‌کنندگان پوشک؟

حضور پوشک خلوت انس عین. معروفی
http://maroufi.malakut.org/archives/2009/01/post_359.shtml
January 2009
.....................................

تمرین ...
..............

"طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی آزادی بیان و نشر یک حق است" !

عین. معروفی
حضور خلوت انس "برنامه سازان" پوشک رادیو زم زمانه
http://radiozamaaneh.com/maroufi/2008/08/post_135.html
آگوست 2008