Samstag, Januar 10, 2009

مثل قضیه "دموکراسی دینی(!)" شده! با "رای" کاربران لینک میره بالا، ولی به شرط این که فقها و علمای تبلیغات دوجناحی جمهوری(!) آخوندی اجازه بدن

علیرضا رضائی
تـو در بـنـگـاه مـردم مـیـفـریـبـی
مـنـم بـالای مـنـبـر ایـن بـه اون در!

http://alirezarezaee1.blogspot.com


حساب این کاربر در بالاترین بسته شده است!


زنده باد دنباله. لینک هایی مثل لینک علیرضا همیشه در دنباله بهترینند.


Gravatarدادا مخلصیم همه رقمه ها....


Gravatarسلام علیرضا
خیلی حال کردم با اون 3 تا خالی نبندت!
حتما اگه منم جای تو بودم همین حرکت رو میزدم!
به هر حال من هر روز به بلاگت سرمیزنم.
بالاترین با این حرکتش کاری کرد که دیگه تصمیم گرفتم بهش سر نزنم.
موفق باشی


Gravatarاين تصوير لينکي هستش که ديروز به شهادت رسيد.ببين باند مافيا چه حمله اي کرد.نذاشتن بيچاره يه نفس بکشه
چپ و راست کوبوندنش
http://tinypic.info/files/ a15k6i...1rpmz1admen.jpg


Gravatarسلام
حالا فهمیدم چرا من به طور ناخوداگاه از بالاترین بدم می امد اصولا تو ایران هر کسی یه مجموعه حتی در حد پشم هم داشته باشه از این ارگوز ارگوز ها می کنه یادت باشه بالاترین برای بقای خودش نیاز به لینک های داغ مثل لینک شما داره اما شما برای ادامه کار نیاز به بالاترین ندارید


حالا از بالاترین حذف شدی که شدی ! مهم ماییم دادا که نگهت می داریم . می خونیمت و حلوات می کنیم .
گور پدر هر چی سانسوریه !!!


Gravatarآقا تا وقتی این ملت مذهبی همه جا پخشن و ایدئولوژی می فروشن همینه. مشکل از ج ا ا گذشته. مشکل خرافات و مذهب و مذهب تپونیه. به هر حال که من با مطالبت حال می کنم و همیشه می خونم. خیلیاشم واسه کلی از بر و بچه ها با ایمیل می فرستم.
گور باباشون و فدای سرت.
دمت گرم. خوش باشی.


Gravatarسلام علیرضا
دیگه بعد از این اتفاقای اخیر، بالاترین بهم نمی چسبه.. این ابله های ایدئولوژیست همه جا رو به گند می کشن.. تاریخمون رو، وطنمون رو، زندگیمونو...

سایتتو هر روز حداقل یه بار چک می کنم. زنده باشی.


Gravatarبه تخمت دادا
از وقتی این دسته بیل و دارو دستش ریختن تو بالاترین فضا واقعا تخمی شده
آدم احساس میکنه تو سایت تبیانه


Gravataryeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
از دو لينکي که درباره اين موضوع بود يه لينک به شهادت رسيد ولي اون يکي به صفحه اول رفت


Gravatarیکی از دوستان این بالاتر گفته بود یک سری جاسوس نظامند در بالاترین ولی بطور غیر مستقیم. ولی من فکر نمیکنم به طور غیر مستقیم باشه. سابقه اینها همه چیز رو نشون میده و مهمتر از همه سران بالاترین که مثل کوه پشت این افراد ایستادند! هر کی هم یه خرده حرف بزنه حسابش رو می بندند. لینکهایی رو هم که بخوان داغ میکنند و لینکهایی رو هم که بخوان حذف میکنند. مثل قضیه دموکراسی دینی شده. با رای کاربران لینکی میره بالا ولی اگه ولی فقیه اجازه بدن! همون داستان دموکراسی دینی و پیتزای قرمه سبزیه ...




GravatarAlbert. hamidneko .meisam_d. Maziar36.abldali .mini
kargozar. REZAZANDIAN22

این 8 کاربر را در بالاترین بشناسد
الان یه لینک برای دفاع از شما بود.این 8 نفر مثل قوم مغول این قدر سریع اومدن منفی دادن که فرصت نشد تاپیک بیاد بالا و لینک حذف شد
من که از این به بعد میدونم با اینا چه طوری رفتار کنم.این 8 نفر جاسوسان نظامند به طور غیر مستقیم


Gravatarبابا عجب مافيايي پشت اين سايت بالاترين قرار داره.
اصلا اجازه ندادن اين لينک به صفحه اول بره.الانم حمله کردن دارن اساسي منفي ميدن


Gravatarشوکه شدم از شنیدن این خبر
واقعا متاسفم برای بالاترین که بخواد عضوی چون شما را از دست بده
من یکی با مطالب شما خیلی خیلی حال میکنم.امیدوارم هر چه سریع تر به بالاترین برگردید


Gravatarخداروشکر! حالم بهم خورد بس که لینک های بی کیفیت و اصطلاحات دسته چندمی و بچگانه از این کاربر دیدم! باشد که درس عبرتی گردد...


Gravatarchera?


Gravatarای ددم علیرضا !! بلاخره ترا چشم زدند !! نگران نباش بگو چه نامه ای بنویسیم برایشان . که حساب خودمان را هم ببند ند!!!!!!! درضمن لینک های ترا که همه خلق خدا آنجا میگذارند . درهرحال فقط یک فتوای جهاد بده و همه درفرودگاه بالاترین تحصن می کنیم !!!! بهتر بود طنزی راجع به آن می نوشتی . درمورد اینکه بالاترین را بدست الوار بسپارید !! تا همه بسیج می شدیم . نگران نباش و طنزت را بنویس . برای طبقه پائین ترین . قربانت


Gravatarسلام چی شدی توهم پس !