Samstag, November 15, 2008

در خواست می‏شود هر جای وبلاگ آباد هستید همه روزه چند رکعت زیارت میهمان آیت الله عظمی عبدالقادر بلوچ باشید. تقبل‏الله منا و منکم و چه و چه

عبدالقادر بلوچ
http://balouch.blogspot.com/

نامه به در ختان کهنسال
و دعوت به زیارت


خاک بر آن سر کهن‏اتان بکنند حالا پا توی کفش امامزاده‏ها می‏کنید؟ به کهنسالی‏‏اتان می‏نازید و با اعتقادات مردم در افتاده‏اید؟ می‏خواهید جای امامزاده عبدالله‏ابن‏علی‏ابن‏قاسم‏ابن‏زید‏ابن‏امام حسن‏مجتبی(ع) را بگیرید؟

بدبخت‏ها. بیچاره‏ها ما ضریح آن بزرگوار را درست می‏کنیم می‏گذاریم پشت تریلی می‏چرخانیم توی خیابان. شما بروید ریشه توی همان خاک داشته باشید و بمیرید.

پارچه‏های کهنه‏ای که به شما می‏بندند کجا و این پارچه‏های سبز سیدی کجا؟

پیرهای فرتوت خشکیده شما سوراخ دارید که مردم خیرات و نذورات بریزند داخل‏اتان؟ حق همین امامزاده‏های بزرگوار شما را گرفت. اره کردن کمتان است، باید شما را از ریشه بکنند. خرافات راه می‏اندازید و با اعتقادات مردم در می‏افتید؟

در ضمن از کلیه خوانندگان وبلاگ در خواست می‏شود با کلیک کردن روی عکس، عکس بزرگتر ضریح سیار را در دسترس داشته باشند و یک زیارت در هر جای دنیا هستند میهمان من باشند. به جای پارچه سبز با ماژیک سبز از روی مانیتور دخیل ببندید. آقام بزرگوار است می‏پذیرد. (لعن به درختان کهنسال یادتان نرود). تقبل‏الله منا و منکم.