Mittwoch, November 26, 2008

دو سه تا کلمات قصار از نوشته جات هر ناکسی را به ما بدین، ما میفرستیمش به اون "جایی" که عرب کارای "نی لبکی" میکنه؛ پینک فلویدیش و بو دار

کوتاه و گويا و چه و چه

شوما ده دوازده تا ویرگول از "کامنتهای" هر کدوم از
تبلیغاتچی های قانون (!) اساسی جمهوری (!) آخوندی رو رد کنین به ما، ما بر اساس همون ده دوازده تا "کامنت" میفرستیمش به اون "جایی" که کاردینال ژان ژاک الروسو
به یاد شهید ویکتورهوگو قزوینی "نی لبک" میزد:
خمینی ای امام سیزدهم
پینک فلویدی بو دار!


دارالترجمه یاجوج و ماجوج
..............


"روبسپير می‌گويد:
«شما ده سطر از نوشته‌های هر کس به من بدهيد تا من بر اساس همان ده سطر حکم اعدامش را صادر کنم.»" !
عین. معروفی
وبلاگ 4 دیواری
در حاشیه تئاتر زمانه
http://manib.blogfa.com/post-504.aspx
چهارشنبه 26 نوامبر 1008 ساعت 14:34
.................................

.... تمرین ...
..............

"متن سيبستان را خواندم...
منتسکيو گفت:
«شما ده خط از نوشته کسی را به من بدهيد تا من بر اساس آن ده خط حکم اعدامش را صادر کنم"!
عین. معروفی
کامنت دونی بیلی و من
http://mebaily.com/archives/001022.html

شنبه، 22 مرداد، 1384 ساعت ۰۳:۰۰
.................................

.... "حرکت" بعدی ...
.................................

"در حرکت بعدی از تمامی دوستان وبلاگ‌نويس، از همه‌ی فعالان سياسی، از کوشندگان فرهنگی خارج از کشور می‌خواهم که در روز معينی، با متن مشخصی، در تمام کشورهای دنيا مردم را به يک حرکت نمادين در برابر سفارت جمهوری اسلامی فرا خوانيم، و آنجا "ديوار" پينگ فلويد را با هم با صدای بلند بشنويم"!

عین. معروفی
کامنت دونی بیلی و من
http://mebaily.com/archives/001022.html
شنبه، 22 مرداد، 1384 ساعت ۲۱:۱۱